leerlingenbegeleiding

Wij vinden het belangrijk dat je plezier beleeft aan je schooltijd. Daarom houden we rekening met je sterktes en zwaktes, zowel op studiegebied als op persoonlijk vlak.

Als je het even moeilijk hebt, thuis of op school, kan je in alle vertrouwen terecht bij je leerkracht, een opvoeder en de mensen van de leerlingenbegeleiding. Samen met jou zoeken we naar een oplossing zodat je je snel weer goed voelt. Aarzel niet om ons aan te spreken.

m m troost

Naast persoonlijke begeleiding organiseren wij ook elk jaar enkele feelgoodprojecten rond gezonde voeding, drugspreventie, pesten, relaties … en werken we in de klas aan leren leren.

Ook bij het centrum voor leerlingenbegeleiding kan je steeds terecht. Voor specifieke moeilijkheden zoals dyslexie, ADHD, fysieke of mentale problemen, beschikken wij over aangepaste methodes en mensen met kennis en ervaring.

Zoë Gevaert en Irene Huyghelier zijn verantwoordelijk voor de kleine studie. Stefanie De Smet, Laurence Veys, Mike Dewitte en Ingeborg Beerlandt zijn verantwoordelijk voor de leerzorg. Patrick Devos, Hilde Lavaert en Lieslot Dauw zijn verantwoordelijk voor de socio-emotionele zorg.
Door verder te surfen, ga je ermee akkoord dat deze gebruikt worden.