maaltijden

We vinden gezonde voedingsgewoontes belangrijk. Daarom worden al onze maaltijden vers bereid op school en we zorgen voor een gevarieerde en gezonde voeding. Op het menu staat elke dag soep, een hoofdgerecht met saladbar en een nagerecht. Omdat we samen eten ook een sociaal gebeuren vinden, geven we de leerlingen voldoende tijd om rustig te eten.

Samen eten is een sociaal gebeuren.

Wie wil kan ook eigen boterhammen meebrengen. Op school kan je soep of een gezonde drank krijgen. Er is keuze uit water, appelsap en melkproducten. Wij bieden ook een broodjesservice aan met verschillende keuzemogelijkheden. Ook de broodjes worden vers op school klaargemaakt.

Wij kiezen er bewust voor om geen drankautomaten op school te plaatsen. Voor wie dorst heeft, zijn er wel drinkfonteintjes. Wie wil kan ook intekenen voor tutti-frutti en krijgt zo elke dinsdag een stuk fruit of groente.

maaltijden-01

Door verder te surfen, ga je ermee akkoord dat deze gebruikt worden.